Funksioni i audio events, i ngjashëm me Clubhouse, që LinkedIn konfirmoi se ishte duke punuar vitin e kaluar do të debutojë më vonë këtë muaj në beta si pjesë e platformës së re të ngjarjeve të kompanisë, sipas një postimi në blog të kompanisë. LinkedIn në pronësi të Microsoft tha marsin e kaluar se po bënte “teste të hershme për të krijuar një përvojë unike audio të lidhur me identitetin tuaj profesional”, gjë që u konfirmua në postimin në blog nga Jake Poses, drejtuesi i LinkedIn për video, krijues dhe evente.
“Këtë muaj, ne po bëjmë një hap të madh përpara dhe po ndërtojmë suksesin e transmetimeve të LinkedIn Live duke nisur një përvojë krejtësisht të re të ngjarjeve interaktive që u lejon anëtarëve tanë të marrin pjesë në mënyrë më aktive në bisedë,” shkruan Poses në postim. Përdoruesit marrin pjesë në biseda të drejtpërdrejta, bashkohen me folësit “në skenë” si pjesë e diskutimit dhe do të jenë në gjendje të krijojnë lidhje me të tjerët në një event në rrjet pas përfundimit të eventit.
Siç u raportua fillimisht nga TechCrunch, platforma e eventeve tërësisht virtuale e LinkedIn përfundimisht do të përfshijë diskutime të moderuara të stilit të panelit, tryeza të rrumbullakëta dhe biseda në afërsi të zjarrit, me formatet e lëna në dorë të organizatorëve të ngjarjes.
Ngjarjet virtuale do të ndërtohen në mjetet e brendshme të LinkedIn dhe një version video pritet të jetë i disponueshëm më vonë në pranverë. TechCrunch raporton se ndryshe nga kompanitë e tjera me veçori të bisedës audio, të tilla si Spaces të Twitter, LinkedIn nuk planifikon të përfshijë evente me bileta, ku organizatorët mund të paguajnë për akses.
Ndërsa Clubhouse tërhoqi një audiencë të madhe gjatë pandemisë me eventet e saj audio vetëm me ftesa (tani është e hapur për të gjithë, edhe pa një ftesë për t’u bashkuar), ajo është lënë në hije muajt e fundit nga konkurrentët. Twitter filloi testimin e Spaces për një audiencë të kufizuar në dhjetor të 2020 (dhe e bëri atë më të disponueshëm vitin e kaluar); Spotify prezantoi aplikacionin e tij audio live, Greenroom, dhe Facebook shtoi Live Audio Rooms në qershor; dhe Discord lançoi kanalet e saj Stage marsin e kaluar.
Burimi: The Verge