Shumica prej nesh janë në një formë të mediave sociale këto ditë, duke mos i larguar kurrë telefonat nga shikimi ynë.
Ndërsa teknologjia ka avancuar, një pjesë e mirë e jetës sonë tani jetohet në botën virtuale, duke ndarë foto, video dhe mesazhe në internet.
Një kompani tani po kërkon t’ju paguajë 2000 dollarë nëse mund të hiqni dorë nga rrjetet sociale për dy muaj.
Aplikacioni Uptime është duke dhënë para për një individ me fat ose guximtar, i cili mund të fshijë aplikacione si Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat dhe YouTube.
Qëllimi i periudhës tetë-javore është të shohim nëse mund të bëhemi më produktivë dhe të punojmë për mirëqenien dhe vetë-rritjne tonë duke hequr dorë nga mediat sociale.
Ai që do të heqë dorë nga mediat sociale do të ketë për detyrë të mbajë një regjistër të shkruar dhe video që dokumenton përvojën e tyre.
Në përshkrimin e punës thuhej: “Ne do të zbulojmë gjithashtu se si e përdorin kohën e tyre të re joproduktive, si dhe do t’u kërkojmë të regjistrojnë nivelet e tyre të lumturisë, sjelljen dhe produktivitetin, ndërsa nuk e kalojnë kohën e lirë në platformat që përdorin…
“Ne duam të zbulojmë sa më shumë informacion që të mundemi rreth asaj se sa kohë mund të shpenzojë një person për të përmirësuar veten dhe njohuritë e tij – krahas mirëqenies dhe produktivitetit të tyre – nëse ata do të zvogëlojnë kohën e kaluar në mediat sociale ose ‘doomscrolling'”.
Përveç 2,000 dollarëve, ai që do të largohet do të marrë gjithashtu 50 dollarë në muaj për të mbuluar shpenzimet për anëtarësimet ose burimet në internet që përmirësojnë mirëqenien dhe zhvillimin.
Patrick Walker, bashkëthemelues i Uptime, tha: “Ashtu si shumica e gjërave në jetë, mediat sociale kanë të metat e veta, por gjithashtu mund të jenë të shkëlqyera për shumë njerëz, nga ofrimi i punës deri tek ofrimi i njerëzve një platformë për të shprehur veten dhe hobet e tyre – sigurisht, duke i ndihmuar njerëzit të lidhen.”
“Ne nuk jemi aspak kundër mediave sociale, por i shohim problemet me “doomscrolling”, ku njerëzit thjesht konsumojnë lajme dhe opinione negative dhe mashtruese.”
“Në studimin tonë ne duam të theksojmë se sa shumë të mësuarit dhe përdorimi i kohës suaj në mënyrë produktive mund të rezultojë në mirëqenie dhe vetë-rritje më të mirë, në kundërshtim me minutat e shpenzuara duke humbur kohë në internet.”
“Ne nuk mendojmë se të gjithë kanë nevojë të fshijnë rrjetet sociale përgjithmonë, por duam t’i frymëzojmë njerëzit që të përdorin kohën e tyre joproduktive në një mënyrë që është më e mirë për ta në shumë mënyra. Nëse dikush kërkon të marrë përsipër sfidën dhe pranon të heqë dorë nga rrjetet sociale për dy muaj, atëherë ju lutemi aplikoni tani!”
Kandidati ideal duhet të jetë mbi 18 vjeç, dhe ndërsa nuk kërkohet asnjë përvojë e mëparshme, Uptime kërkon që ata të jenë një “adhurues i mediave sociale”, me të paktën katër profile në Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat dhe YouTube.
Ata shtuan se aplikacione biznesi, si LinkedIn, nuk kanë nevojë të fshihen. Është konfirmuar për Newsweek se personi i zgjedhur për këtë punë do të jetë ende në gjendje të bëjë telefonata dhe mesazhe dhe të përdorë WhatsApp.
Afati i fundit për aplikim është 21 shkurt, ndërsa kandidati i suksesshëm shpallet së shpejti. Për të aplikuar, klikoni këtu.
Burimi: Newsweek