Nissan zbuloi një objekt prodhimi prototip në Yokohama, Japoni, të premten, ku kompania thotë se planifikon të prodhojë bateri në gjendje të ngurtë për përdorim në automjetet elektrike. Kompania tha në një deklaratë se planifikon “të krijojë një linjë prodhimi pilot në fabrikën e saj në Yokohama në vitin fiskal 2024, me materiale, projektim dhe procese prodhimi për prodhimin e prototipeve në linjë që do të studiohen në objektin e prodhimit të prototipit”. Nissan synon të sjellë në treg në vitin 2028 EV-në e tij të parë me bateri tërësisht të ngurta.
Teorikisht, bateritë në gjendje të ngurtë mund të ngarkohen më shpejt, të mbajnë më shumë energji dhe të zgjasin më shumë sesa bateritë litium-jon që përdorin tani shumica e EV. Nissan tha se pret që përfundimisht të përdorë bateritë në të gjithë linjën e automjeteve të saj, duke përfshirë kamionët e saj. Ai tha se bateritë e tij në gjendje të ngurtë mund të ulin çmimin e paketave të baterive në 75 dollarë për kWh deri në vitin 2028 dhe përfundimisht në 65 dollarë për kWh. Bateritë duhet të ndihmojnë për t’i bërë EV-të shumë më të përballueshme dhe përfundimisht do t’i vendosin ato në të njëjtën pikë çmimi si automjetet me benzinë.
Prodhuesit e tjerë të makinave po punojnë gjithashtu për të zhvilluar bateri në gjendje të ngurtë. QuantumScape i mbështetur nga Volkswagen planifikon të fillojë t’i shesë ato në vitin 2024 dhe Ford thotë se do t’i ketë të gatshme bateritë në gjendje të ngurtë që po zhvillon deri në fund të dekadës. Toyota tha vitin e kaluar se dëshiron të fillojë prodhimin e baterive nga mesi i viteve 2020, por tha se duhet të vazhdojë kërkimet në teknologji; Aktualisht, prodhimi i baterive në gjendje të ngurtë është i kushtueshëm.
Burimi: The Verge