Instagram po teston një mjet të ri për ta bërë edhe më të lehtë krijimin e Reels.
Sipas Business Insider, platforma po lejon një grup të vogël krijuesish të testojnë Templates, të cilat i lejojnë njerëzit të përdorin të njëjtin format si videot e tjera për Reels e tyre.
“Ne jemi gjithmonë duke punuar në mënyra të reja për t’i bërë reels më të thjeshta për t’u krijuar. Ne po testojmë aftësinë që ju të bëni një reel duke përdorur një template ekzistues nga një reel tjetër,” tha një zëdhënës i Meta për TechCrunch në një email.
Menaxherja e marketingut dhe influencuesja Josephine Hill provoi funksionin në mars, sipas një fotografie të postuar në Twitter.
“Një gjë që kam kërkuar, veçanërisht me “Instagram Reels”, ishte diçka që i ngjan sinkronizimit audio të TikTok ku klipet përshtaten në mënyrë të përsosur me ritmin e muzikës,” tha Hill për Business Insider. Templates duket se bëjnë pikërisht këtë.
Duket pikërisht ashtu siç mendoni: Instagram paracakton kohët që shkojnë së bashku me një këngë ose një tendencë tjetër në aplikacion dhe përdoruesit mund të futin fotot ose videot e tyre për t’u përshtatur.
Ky është vetëm një nga shembujt e shumtë të veçorive që Instagram i “kopjon” nga TikTok – platforma e fundit ka template TikTok, të cilat i lejojnë njerëzit të vendosin fotot e tyre në një format të paracaktuar. Modelet e Instagramit duket se janë mjaft të ngjashëm.
Ka të ngjarë të jetë një përpjekje tjetër për t’i bërë përdoruesit të largohen nga TikTok dhe të hyjnë në Reels, raportoi Verge.
Burimi: Mashable