Ferrari të martën zbuloi Purosangue e ri, automjetin e parë të prodhimit me katër dyer të prodhuesit 75-vjeçar të makinave sportive.
Purosangue duket si një SUV, i ngjashëm me SUV-të e tjera sportive luksoze nga markat si Porsche dhe Maserati. Por pavarësisht madhësisë, formës dhe qëndrimit më të lartë, kompania këmbëngul se Purosangue – që do të thotë “racë e pastër” në italisht – është një makinë sportive, e projektuar nga themeli si një Ferrari i vërtetë.
Purosangue mund të mos ketë një formë tradicionale të Ferrarit, por do të tingëllojë si një Ferrari. Modeli i ri fuqizohet nga një motor V-12 me 6.5 litra, 715 kuaj-fuqi, i cili është i montuar prapa boshtit të përparmë, dhe jo mbi të, si me shumicën e SUV-ve dhe crossover-ëve.
Ferrari tha se vendndodhja e motorit – dhe e transaktit të Purosangue, të montuar në pjesën e pasme – e shpërndan peshën e automjetit pothuajse në mënyrë të barabartë midis katër rrotave, duke përmirësuar trajtimin e tij.
Ndërsa Ferrari është më i njohur për makinat e tij sportive me dy vende, kompania ka ndërtuar makina me katër ulëse që nga fillimi i viteve 1960 dhe modele me të gjitha rrotat që kur u prezantua kupeja FF në 2011. Por edhe Ferrari pranon se Purosangue e zhvendos markën e njohur në një territor të ri.
Purosangue do të fillojë me 390,000 euro në Itali, tha Ferrari, duke e bërë atë modelin e dytë më të shtrenjtë të prodhimit të kompanisë pas makinës sportive hibride SF90 440,000 euro.
Dorëzimi do të fillojë në tremujorin e dytë të 2023 në Evropë, në tremujorin e tretë në Shtetet e Bashkuara dhe deri në fund të vitit të ardhshëm në tregje të tjera globale, tha prodhuesi i automjeteve.
Pavarësisht çmimit të tij të lartë fillestar, Purosangue ka të ngjarë të jetë popullor me klientët e pasur të Ferrarit.
Dy SUV-të rivale të Porsche, Cayenne dhe Macan, së bashku përbënin rreth 55% të prodhimit të Porsche në vitin 2021. Por Ferrari nuk do të lejojë që Purosangue të bëhet aq popullor: Kompania planifikon të kufizojë prodhimin e Purosangue në jo më shumë se 20% të prodhimit të saj total vjetor, ose vetëm rreth 3000 njësi në vit.
Burimi: CNBC