Instagram po teston një full screen feed, të ngjashëm me TikTok

Një testim i ri në Instagram do ta bënte aplikacionin të dukej akoma edhe më shumë si TikTok. Sipas TechCrunch, Instagram po eksperimenton me feed-in vertikal full screen. Me hapjen e aplikacionit Instagram, përdoruesit do të shohin menjëherë përmbajtje vertikale që synon “të sjellë videon më në qendër”. Kreu i Instagramit, Adam Mosseri konfirmoi testimin e këtij shërbimi në një video të postuar në Twitter, duke thënë se fotot dhe videot me përmasa më të gjata do të fillojnë të shfaqen në disa feed-e.

Një imazh i shpërndarë nga Instagram tregon në home feed një postim në ekran të plotë me komente, titra, pëlqime dhe veçori të tjera të vendosura në krye të postimit, ndryshe nda ku ndodhet aktualisht. Megjithëse shiriti “Stories” nuk është i pranishëm në pjesën e sipërme të ekranit në imazh, Seine Kim, një zëdhënëse e Meta, thotë se kjo pamje tregon “home feed” sapo përdoruesit të fillojnë të lëvizin dhe se “Stories” do të jenë ende të aksesueshme në krye të ekranit të tyre. Search, Reels, shopping dhe profili i vetë përdoruesit janë ende të aksesueshme nëpërmjet butonave në fund të ekranit. Njoftimet, mesazhet dhe veçoritë e reja të postimeve mbeten në krye, së bashku me aftësinë për të kaluar midis llogarive.

Kim thotë se imazhet dhe postimet video do të përfshihen gjithashtu në feed me ekran të plotë.

Zgjedhja e Instagramit për të testuar feed-et e fokusuara në videot “zhytëse” për përdoruesin nuk është saktësisht një surprizë. Kompania ka nxitur shumë video në formë të shkurtër për krijuesit dhe përdoruesit, duke ofruar bonuse në para për krijuesit që bëjnë Reels më të mirë. Dhe do të pëlqente të ndalonit ripostimin e TikToks në platformë. Në fund të prillit, Mosseri tha se platforma do të ndryshojë algoritmin e saj të renditjes për të shpërblyer përmbajtjen “origjinale” mbi përmbajtjen e ripostuar. Dhe platforma ka investuar në mjetet e krijuesve për të hequr përmbajtjen origjinale nga konkurrentët e saj: Instagram filloi testimin e Templates në fund të prillit, duke i lejuar krijuesit të përdorin formatet ekzistuese të Reels në videot e tyre.

Burimi: The Verge