Kjo linjë ajrore planifikon të instalojë krevate marinari dhe kolltukë në klasin ekonomik për të rritur rehatinë

Kushdo që është mësuar të fluturojë në klasin ekonomik e di që rehatia dhe mundësia për një gjumë të mirë gjatë natës shpesh vijnë me çmim të lartë. Por një kompani ajrore po kërkon ta ndryshojë këtë.

Air New Zealand njoftoi të martën se planifikon të pajisë tetë avionë Boeing 787 Dreamliner me krevate marinari dhe kolltukë deri në vitin 2024.

Linja ajrore pretendon se është transportuesi i parë që ka vendosur në një aeroplan çanta gjumi. Është e para që u ofron pasagjerëve ekonomikë – ata që paguajnë çmimet më të lira të biletave – opsionin.

Fluturimet me distanca ultra të gjata përgjithësisht konsiderohen si udhëtime pa ndalesë më shumë se 16 orë.

Each ultra-long haul flight will have a “Skynest’  consisting of six sleep pods, akin to bunk beds.

Në shtator, Air New Zealand do të fillojë fluturimet pa ndalesë midis Auckland dhe New York-ut, që do të zgjasin më shumë se 17 orë, sipas Bloomberg. Nga viti 2025, Qantas, sfiduesi i saj australian, planifikon të nisë një shërbim pa ndalesë midis Sidneit, New York-ut dhe Londrës, me udhëtime që zgjasin deri në 20 orë.

Vendndodhja e Zelandës së Re na vendos në një pozicion unik për të udhëhequr në përvojën e udhëtimit ultra të gjatë,” tha CEO i Air New Zealand Greg Foran, në një njoftim në faqen e internetit të kompanisë. Ai shtoi se kompania kishte “zero” në gjumë dhe rehati dhe i kishte dizajnuar kutitë pasi kishte dëgjuar komentet e klientëve.

Traditional airline seats with the arm rests folded away enables passengers to lay a mattress across the seats.

“Do të jetë një ndryshim i vërtetë i lojës për përvojën e udhëtimit ekonomik,” tha Foran në deklaratën për shtyp.

Planet nuk kanë marrë ende miratimin rregullator, për udhëtar. Ato janë shpallur si pjesë e një grupi më të gjerë ndryshimesh në klasat premium, biznesi dhe të rregullta ekonomike.

A mother an baby relax on an air New Zealand Skycoach

Burimi: Insider