Një ekspert i TikTok thotë se aplikacioni është superfuqia e re e mediave sociale të Kinës dhe ka pasoja globale

TikTok nuk është vetëm një nga hitet më të mëdha në historinë e aplikacioneve të mediave sociale.

I krijuar nga sipërmarrës dhe inxhinierë kinezë, TikTok është aplikacioni i parë i mediave sociale nga jashtë SHBA (dhe Silicon Valley) që mundi konkurrentët e tij të drejtpërdrejtë amerikanë. TikTok është një mrekulli teknologjike, argumenton gazetari Chris Stokel-Walker në librin e tij të ri “TikTok Boom”, të enjten, por është edhe shumë më tepër.

100 faqet e para të “TikTok Boom” tregojnë një histori të shpejtë të prapaskenave se si aplikacioni erdhi në dominimin e ekraneve të telefonave në të gjithë botën. Stokel-Walker interviston lojtarët e fuqisë që qëndrojnë pas ByteDance, kompania mëmë e TikTok dhe Musical.ly, paraardhësi i aplikacionit. Ai mrekullohet nga implikimet teknologjike dhe kthjelltësia kulturore e krijuesve të TikTok ndërsa heton frikën e disa amerikanëve për hitin e arratisur të Kinës.

“Për një botë perëndimore, e mësuar të merret me gjëra absolute, nuk ka asnjë mënyrë për të ndarë kontrollin autoritar të Kinës mbi firmat dixhitale që veprojnë brenda kufijve të saj nga mungesa e kontrollit mbi gjithçka që bën kompania“,-shkruan Stolkel-Walker.

Ndërsa TikTok ka qenë në qendër të debateve kryesore politike mbi censurën dhe sigurinë e të dhënave, sytë e audiencës së TikTok janë mbërthyer në një rrymë të pafund video të shpejtë. Edhe nëse përdoruesi mesatar i TikTok mbikëqyr ambiciet e super-fuqisë teknologjike të Kinës, platforma është mënyrë më shumë sesa thjesht një rrugë drejt yllit Charli D’Amelio, argumenton “TikTok Boom”.

‘TikTok Boom’ merr një mikroskop në teknologjinë e aplikacionit dhe pasojat e tij

TikTok tashmë ka tejkaluar rritjen e YouTube në disa vitet e para të ekzistencës së saj. Platforma ka ambicie për të rivalizuar shërbimet streaming si Netflix dhe të mediave sociale si Facebook, thotë Stokel-Walker.

Charli D’Amelio/TikTok

TikTok është i njohur për shërbimin e përmbajtjes, që e di se do t’ju pëlqejë sepse gjurmon gjithçka që bëni ndërsa i përdorni dhe ushqen të dhënat tuaja në një algoritëm të mundësuar nga AI, që mund të parashikojë me sa duket me saktësi të habitshme se çfarë do t’ju shkaktojë një lëshim të dopaminës.

Aplikacioni gjithashtu ndjek sa ju e përdorni atë. Disa njerëz përdorin TikTok me vrull të shkurtër gjatë gjithë ditës, ndërsa të tjerët e ngrinë atë me orë të tëra, duke lënë një valë të videove të kuruara me përmbajtje të shkurtër të derdhet mbi ta. Përdorues të suksesshëm të TikTok, kanë një konfigurim të njohur.

Por në lidhje me Douyin, versioni i censuruar i TikTok i disponueshëm në Kinë, Stokel-Walker thotë se videot mund të jenë më shumë minuta dhe TikTok tani po eksperimenton me video që synojnë të zhyten dhe të rezonojnë më shumë me shikuesit. Transmetimi i drejtpërdrejtë është gjithashtu i integruar në Douyin si një funksion kryesor, pasi transmetimi është më i ngulitur në kulturën kineze të ndikimit. Fuqia latente e aftësive të transmetimit të drejtpërdrejtë të TikTok sapo po shfaqet.

Megjithëse TikTok dhe Douyin janë akoma mjaft të ndarë nga normat kulturore dhe të drejtat politike të përdoruesve të tyre, kultura e aplikacionit lëkundet mbi industrinë e muzikës amerikane – nisjen e karrierës së yjeve si Lil Nas X, riformatimin e Top 100 të Billboard, dhe kthimin e këngëve të vjetra në hit të ri – demonstron fuqinë dhe potencialin global të aplikacionit kinez.

Ndërsa YouTube është i njohur për një zotërim të lirshëm të krijuesve të tij të zhurmshëm, TikTok ka një qasje më të hekurt ndaj modelit dhe talentit të tij të biznesit, të cilin e kontrollon brenda vendit. Ai gjithashtu u jep më pak para krijuesve të saj sesa YouTube, megjithëse po përpiqet të shmangë problemet me të cilat përballet platforma me video të shkurtër tashmë e shuar e Twitter-it Vine, përfshirë edhe kur krijuesit më të mirë të Vine u përpoqën të bashkoheshin dhe të kërkonin 1.2 milion dollarë secili nga platforma.

TikTok dëshiron të mësojë nga gabimet e Vine: ajo “fitoi dhe darkoi” ish udhëheqësit e partnerëve në Vine dhe kërkoi reagime të drejtpërdrejta nga përdoruesit në çdo fazë të zgjerimit të tij, thotë Stokel-Walker – madje edhe prej tij, kur ai vizitoi selinë e TikTok në Mbretërinë e Bashkuar.

“Unë thashë “Nuk e di, unë jam gazetar”,” i tha ai Insider në një intervistë. “Por kjo tregon se ata kujdeseshin për atë që edhe unë mendoja.”

Burimi: Insider

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img