Si të kujdeseni për shëndetin tuaj mendor përmes krizës së kostos së jetesës

Ndërsa rritja e kostos së jetesës vazhdon të godasë shumicën e familjeve dhe inflacioni arrin në kulmin e 50 viteve, shumë njerëz shqetësohen për financat e tyre dhe mund të fillojnë të shohin shëndetin e tyre mendor dhe mirëqenien e përgjithshme të vuajnë si rezultat.

Rritja e çmimit të faturave të energjisë, çmimeve të banesave dhe shpenzimeve të përditshme si ushqimi dhe benzina ka lënë tashmë pothuajse katër në 10 persona (38 për qind) të shqetësuar për financat e tyre dhe më shumë se gjysma (51 për qind) ndjejnë më pak kontroll mbi shëndetin e tyre mendor. sipas hulumtimit të Kolegjit Universitar të Londrës.

Në mes të krizës financiare të vazhdueshme, kujdesi për shëndetin tuaj mendor mbetet më i rëndësishëm se kurrë për t’i ndihmuar njerëzit të ndihen më pak të mbingarkuar.

Çfarë është kriza e kostos së jetesës?

Akanksha Nath, kreu i partneriteteve në ofruesin e pikëve kreditore Credit Karma, e përcaktoi krizën aktuale financiare në terma më të thjeshtë për ata që mund të jenë të hutuar në zhargon. Ajo tha: “Kostot thelbësore, për sa i përket strehimit, faturave dhe taksave po rriten me një ritëm të paprecedentë, shpesh më shpejt se sa po rriten pagat e njerëzve.

“Kjo është kryesisht për shkak të rritjes së kostos së energjisë pasi problemet e furnizimit rrisin tarifat e shitjes me shumicë dhe rrisin çmimet. Kjo jo vetëm që mund ta bëjë gazin, energjinë elektrike dhe mbushjen e një makine më të shtrenjtë për njerëzit, por ka një ndikim pothuajse në gjithçka që blejmë pasi zinxhiri i furnizimit bëhet më i kushtueshëm.”

Për personin mesatar në Britani, kjo do të thotë se ata do të kenë më pak të ardhura të disponueshme në fund të çdo muaji që do të thotë se do të duhet të shkurtojnë shpenzimet. Disa njerëzve madje mund t’u duhet të përdorin para hua, me Credit Karma që zbulon se 5 miliardë £ janë huazuar në kartat e kreditit këtë vit deri më tani.

Mësoni më shumë për gjendjen tuaj financiare

Për t’i ndihmuar njerëzit që të bëhen më të mençur në mes të krizës në mënyrë që të kujdesen për shëndetin e tyre mendor në planin afatgjatë, zonja Nath thotë se “njohja është fuqi”.

Hapi i parë për t’u bërë më të mirë me paratë është të angazhoheni me financat tuaja. Të kesh një pasqyrë të mirë se ku shkojnë paratë tuaja çdo muaj – duke përfshirë linjat e kreditit dhe borxhet e papaguara – mund të ndihmojë në fillimin e identifikimit se ku mund të bëhen kursime,” tha ajo.

Përfitoni nga mjetet që e bëjnë menaxhimin e parave më të drejtpërdrejtë. Përdorni veçoritë e disponueshme në bankingun tuaj në internet për të ndihmuar me buxhetimin, ose aplikacione falas për para si Credit Karma për të mbajtur gjurmët e ofertave më të mira dhe për t’ju ofruar informacion bazuar në rezultatin tuaj të kreditit nëse keni nevojë të huazoni para.”

Greg Marsh, themeluesi dhe CEO i platformës konsulente të kostos së jetesës Nous.co, ndau një ide të ngjashme. Ai tha: “Shumë familje do t’i konsiderojnë 12 muajt e ardhshëm jashtëzakonisht sfidues. Gjëja kryesore është t’i përmbaheni detajeve në mënyrë që të dini se çfarë po ndodh, në vend që të jeni të verbër nga faturat ose të varrosni kokën në rërë.”

Platforma e tij u ofron njerëzve parashikime të personalizuara të shpenzimeve të familjes së tyre dhe se si ato kosto do të ndryshojnë me kalimin e kohës dhe këshilla e tij është që të jeni realist për situatën tuaj financiare. Ai i inkurajon njerëzit të bëjnë një plan për shpenzimet e shtëpisë, të kursejnë para për gjërat e nevojshme duke bërë blerje përreth dhe të mos kenë frikë të kërkojnë ndihmë.

Kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë

“Flisni me miqtë dhe anëtarët e familjes për të zbuluar se si po e përballojnë atë,” vazhdoi Marsh, “përpiquni të kërkoni një rritje page dhe, nëse jeni vërtet në vështirësi, mos kini frikë të kërkoni mbështetje profesionale. Kemi zbuluar se kryesisht njerëzit kërkojnë ndihmë vetëm kur është bërë tepër vonë – shumë më mirë të vendosni një plan proaktiv më herët sesa kur gjërat janë bërë vërtet keq.”

Zonja Nath nga Credit Karma rekomandoi gjithashtu kërkimin e skemave qeveritare – të tilla si skemat e ndihmës – kontaktimin e ofruesve tuaj të energjisë për një marrëveshje më të mirë dhe bisedën me bamirësi të pavarura, të cilët mund të ofrojnë ndihmë dhe mbështetje për ata që shqetësohen për paratë.

Mos e mbingarkoni veten

Dr Nikki Ramskill, një mjeke e përgjithshme dhe trajnere për paratë e grave në TheFemaleMoneyDoctor.com, sheh se si shëndeti mendor dhe paratë shpesh shkojnë dorë për dore.

Ajo tha: “Shqetësimi i tepërt për paratë mund të çojë në ankth, depresion dhe gjendje shëndetësore fizike si migrena ose sindroma e zorrës së irrituar. Përkeqësimi i simptomave mund ta bëjë më të vështirë të mendoni për paratë dhe zgjidhjen e problemeve në të cilat mund të gjendeni.

“Mund t’ju duhet pushim nga puna për të përballuar, gjë që e ndërlikon më tej problemin dhe duke shtuar në këtë sëmundje kronike ose gjendje para-ekzistuese të shëndetit mendor, mund të gjenerojë një stuhi të përsosur nga e cila mund të jetë e vështirë të shpëtosh. Është një rreth vicioz.”

Por, Dr Ramskill i paralajmëroi njerëzit që të mos e mbingarkojnë veten pavarësisht krizave të parave pasi kjo mund të çojë në djegie. Ajo tha: “Me rritjen e kostos së jetesës, mund të jetë joshëse të punosh gjithë orët për të pasur ‘mjaftueshëm’. Megjithatë, mungesa e gjumit, të mos ushtruarit, të mos bërit pushime dhe të pasurit kohë të lirë, të gjitha ndikojnë në aftësinë tonë për t’u përballur me të përditshmen, gjë që e komplikon më tej problemin dhe dobëson qëndrueshmërinë tonë në një kohë krize.

“Tani më shumë se kurrë, ne duhet të kujdesemi për mirëqenien tonë mendore mbi gjithçka tjetër, edhe kur ndihet kundërintuitive ta bëjmë këtë.”

Hidhni hapa të vegjël

Dr Ramskill sugjeroi hapa të vegjël praktikë si shkëputja nga lajmet rreth krizës financiare, menaxhimi i shpenzimeve tuaja mujore duke shkurtuar gjërat pa të cilat mund të jetoni dhe rishikimi i pagesave të nevojshme, si faturat ose sigurimet, për të parë nëse mund të merrni një marrëveshje më të mirë diku tjetër.

Kayleigh Frost, kreu i mbështetjes klinike në ofruesin e mirëqenies në vendin e punës Health Assured, ka këshilla të ngjashme për ata që kanë nevojë për ndihmë për shëndetin mendor mes shqetësimeve për para.

“Shumë njerëz e fusin kokën në rërë dhe e kanë më të lehtë të injorojnë një problem, veçanërisht kur bëhet fjalë për financat,” tha ajo. “Kur problemet injorohen, ato shpesh mund të përshkallëzohen shpejt. Është e rëndësishme të jeni të sinqertë për shëndetin dhe mirëqenien tuaj dhe të kërkoni ndihmë.

“Përballja me një problem mund të jetë jashtëzakonisht stresuese, por në fund, ballafaqimi me diçka është gjithmonë mënyra më e mirë. Bëni një listë të hyrjeve dhe daljeve tuaja çdo muaj, planifikoni aktivitete që janë falas ose kanë pak kosto, qëndroni aktivë dhe lëvizni, përqendrohuni në një rutinë të mirë gjumi dhe merrni pjesë në kujdesin për veten. Bëni gjëra të vogla që ju sjellin kënaqësi dhe nuk keni nevojë të kushtoni asgjë.”

Dr Ramskill shtoi: “Mos prisni – veproni, flisni dhe tregojuni njerëzve se si ndiheni. Thënia “një problem i përbashkët është një problem i përgjysmuar” është e vërtetë. Sa më shpejt të flisni, aq më shpejt mund të merrni ndihmë.

Burimi: Independent