Aksionet e Tesla u mbyllën me 11.99% të martën, duke zgjatur humbjet për një ditë të dytë, pasi CEO Elon Musk gjatë fundjavës propozoi shitjen e 10% të aksioneve të tij në biznesin e automjeteve elektrike.
Rënia në këtë ritëm duket se do të jetë rënia më e madhe e vitit për aksionet dhe vjen pas një rënie prej gati 5% të hënën, duke zbutur një prirje kryesisht rritëse për vitin.
Në përgjithësi, aksionet e Tesla janë rritur më shumë se 47% në 2021 dhe kanë kaluar dyfishimin nga një vit më parë, pasi kompania raportoi marzhe të përmirësuara të automobilave dhe navigoi një mungesë çipi për të rritur prodhimin ndërsa konkurrentët u lëkundën.
Anëtarët aktualë dhe ish-anëtarët e bordit, duke përfshirë kryetaren Robyn Denholm, vëllain e Elon Musk, Kimbal Musk, Ira Ehrenpreis dhe Antonio Gracias kanë shkarkuar gjithashtu qindra miliona dollarë aksione të Tesla-s që nga 28 tetori, pasi kapitali i tregut të Teslës tejkaloi 1 trilion dollarë.
Musk-ut iu dha një paketë e madhe opsionesh si pjesë e një plani të performancës së CEO-ve në 2012. Për shkak se ai nuk merr rrogë ose bonus në para, pasuria e tij vjen nga çmimet e aksioneve dhe fitimet në çmimin e aksioneve të Tesla-s.
CEO ikonoklastik ka premtuar të paktën 92 milionë nga aksionet e tij Tesla te huadhënësit për huamarrje në para. Siç raportoi më parë CNBC, Musk mund të dëshirojë të shesë disa aksione për të shlyer borxhin e tij dhe ai përballet me një faturë tatimore potencialisht masive për të ardhurat e tij të papritura ndërsa ushtron opsionet e tij dhe shet aksione.
Lexo: Elon Musk përballet me një faturë tatimore prej 15 miliardë dollarësh
Analisti Philippe Houchois shkroi, “Pa e përjashtuar rrezikun e ekzekutimit, Tesla po arrin në një pozicion ku mund të balancojë përballueshmërinë dhe shpejtësinë, qëllime të cilat janë po aq të rëndësishme sa përfitimi në vizionin e Elon Musk“.
Ashtu si shumë analistë të tjerë, ai pret që Tesla të ruajë një avantazh në segmentin e baterive elektrike të tregut të automjeteve të reja për vitet në vijim.
Megjithatë, kompania e makinave të Elon Musk po përballet me presion të ri konkurrues si nga prodhuesit e rinj ashtu edhe nga prodhuesit e vjetër të automjeteve.
Për shembull, automjeti elektrik i ri Rivian, i cili mbështetet nga Amazon, Ford dhe Cox Automotive, Rivian, është gati për një IPO këtë javë. Kompania planifikon të fillojë dërgesat e klientëve të R1S të saj, një automjet sportiv me tre rreshta me shtatë pasagjerë muajin e ardhshëm.
Prodhuesi kinez i automjeteve Geely sapo prezantoi një kamion elektrik për të konkurruar me Semi të vonuar prej kohësh të Teslës.
Sipas të dhënave të Shoqatës së Makinave të Pasagjerëve të Kinës këtë javë, Volkswagen shiti mbi 12,000 automjete të serisë së tij plotësisht elektrike në Kinë në tetor, dhe shiti mbi 16,000 automjete elektrike në total në Kinë muajin e kaluar, ndërsa Tesla shiti rreth 13,725 atje, duke zgjedhur të eksportojë 40,666 nga 54,391 makina elektrike që prodhoi në Shangai.
“Tesla China shpesh e fillon tremujorin ngadalë dhe përfundon fuqishëm. Dërgesat e shtatorit, për shembull, arritën në 50,000. Pra, është e vështirë të nxirren përfundime nga numrat e tetorit,” paralajmëron Michael Dunne, CEO i këshillimit të industrisë së automjeteve ZoZoGo.
Konfuzioni mbi programin Semi të Tesla-s dhe marrëdhëniet me kompaninë e makinave me qira Hertz mund të rëndojnë gjithashtu aksionet e Tesla-s. Tesla ka thënë se prodhimi i saj Tesla Semi është ende “në zhvillim”, ndërsa një ekzekutiv i Pepsi tha se ai pret që Tesla t’i dorëzojë disa nga kamionët e saj të rëndë te gjigantët e ushqimit dhe pijeve këtë tremujor.
Hertz ka thënë se po porosiste 100,000 automjete elektrike nga Tesla për flotën e saj me qira, dhe CEO i përkohshëm Mark Fields tha se kompanitë kanë një kontratë. Megjithatë, Musk ka thënë se nuk ka kontratë me Hertz për porosinë masive.
Lexo: Tesla arrin për herë të parë vlerën e tregut prej 1 trilion dollarësh
Burimi: CNBC