Nëse biznesi juaj nuk po merr pjesë në ekonominë rrethore, ju mund të dëshironi të kaloni një pjesë të ditës së sotme duke pyetur veten, “Pse jo?” Ndërsa shumë kompani ndjekin një ekonomi lineare në të cilën produktet krijohen, përdoren dhe hidhen, kompanitë që marrin pjesë në ekonominë qarkore vazhdimisht riciklojnë dhe ripërdorin materialet e tyre. Është krijuar për ta bërë biznesin dhe luftimin e ndryshimit të klimës reciprokisht të dobishme.
Për shumë biznese, t’i bësh klientët ekzistues t’i qëndrojnë besnikë markës së tyre mund të kërkojë kalimin në një model rrethor. Një studim i vitit 2020 nga IBM dhe Federata Kombëtare e Shitjes me pakicë zbuloi se 57 % e konsumatorëve të SHBA janë të gatshëm të ndryshojnë zakonet e tyre të blerjes për të ndihmuar në zvogëlimin e ndikimit negativ në mjedis.
“Kompanitë nuk ka mundësi të mos e vendosin planetin në radhë të parë“,-thotë Mera McGrew, themeluese e kompanisë së sapunit Soapply. “Kompanitë që nuk janë në përputhje me vlerat e konsumatorëve do të lihen pas.”
E themeluar në vitin 2015, Soapply konservon sapun në gotë të ricikluar që mund të rimbushet, ripërdoret dhe riciklohet. Kompania me qendër në New York City merr pjesë në programin Loop së bashku me markat si Gillette, Tide dhe Clorox. Krijuar nga kompania e riciklimit TerraCycle, programi ndihmon kompanitë të shesin produktet e tyre në kontejnerë të ripërdorshëm që menaxhohen dhe pastrohen nga TerraCycle. Klientët paguajnë një depozitë të rimbursueshme për paketimin e ripërdorshëm.
“Shumë pronarë të bizneseve mendojnë se pjesëmarrja në ekonominë rrethore do të thotë më shumë shpenzime, por në të vërtetë mund të kurseni para duke i ripërdorur materialet“,-thotë Kate Daly, drejtoreshë menaxhuese e Qendrës për Ekonominë Rrethore në Closed Loop Partners, një firmë investimesh në New York City.
“Tani për tani, shumë kompani po e shesin diçka vetëm një herë, kur mund të shisnin shumë herë,”-thotë Daly. Gjatë tre viteve të fundit, Qendra për Ekonominë Rrethore ka organizuar konkurse të financuara nga marka duke përfshirë Starbucks, Walmart dhe McDonald’s për të hartuar alternativa të qëndrueshme të gotave prej kartoni dhe çantave plastike për një përdorim, me fituesit që marrin fonde dhe akses në programin e akseleratorit të qendrës. Kalimi në një model rrethor gjithashtu ka përfitime për punësimin. Gati 80 % e të anketuarve në një sondazh të Glassdoor 2019 treguan se ata do të merrnin parasysh misionin e një biznesi kur mendonin për të aplikuar për një vend pune.
Është e rëndësishme që kompanitë të investojnë në praktika të qëndrueshme, veçanërisht kur klientët i kërkojnë ato; jo të gjitha iniciativat miqësore me mjedisin do të jenë një përfitim për biznesin. “Nuk ka asnjë pikë në krijimin e një produkti ose shërbimi, megjithatë” të gjelbër “, që klientët nuk e miratojnë“,-thotë Daly, duke shtuar se pronarët e bizneseve duhet të kontaktojnë me kompani të tjera në industrinë e tyre që kanë bërë tashmë tranzicion në një ekonomi rrethore.
“Unë do të inkurajoja kompanitë, pavarësisht nga madhësia e tyre, të mos ndjehen sikur u duhet ta bëjnë atë vetëm,”-thotë Daly. “Bashkëpunimi me palët e interesit, qoftë në politikën apo edukimin e konsumatorit, është me të vërtetë i rëndësishëm, në mënyrë që një kalim në ekonominë rrethore të ndihet i arritshëm, pavarësisht se çfarë“.
Burimi: Inc. Magazine